På klageportalen kan du sende dokumenter ved at benytte funktionen ” + tilføj dokumenter”.
Når du uploader dokumenter, skal du sørge for at give dokumentet et navn, der fortæller, hvad dokumentet indeholder. Eksempelvis ”faktura”, ”e-mails fra den 1. dec 2019 til 3. feb. 2020” ”billede af hul i bluse” mv. Det hjælper os med let at overskue sagens dokumenter.

I klageportalen kan du uploade følgende filtyper: .doc, .docx, .dwg, .eml, .gif, .jpg, .jpeg, .mp3, .mpeg, .mpp, .msg, .odg, .odp, .ods, .odt, .one, .pdf, .png, .ppt, .pptx, .rtf, .tif, .tiff, .txt, .vsd, .vsdx, .xls, .xlsx og .xml.
En fil må maksimalt fylde 100 MB.
Du skal være opmærksom på, at sagsbehandlingen ved Mæglingsteamet for Forbrugerklager og Forbrugerklagernævnet skal ske på skrift, og du kan derfor ikke sende film- eller lydfiler.