På klageportalen kan du tilføje dokumenter ved at benytte funktionen "Tilføj dokumenter". Du har også mulighed for at skrive et spørgsmål el. lign. til din sagsbehandler ved at benytte "Skriv besked", hvis du ikke ønsker at tilføje et dokument.
Når du tilføjer dokumenter, skal du sørge for at give dokumentet et navn, der fortæller, hvad dokumentet indeholder. Eksempelvis ”faktura”, ”e-mails fra den 1. dec 2019 til 3. feb. 2020”, ”billede af hul i bluse” mv. Det gør sagsbehandlingen af din sag lettere.

I klageportalen kan du tilføje følgende filtyper: .doc, .docx, .dwg, .eml, .gif, .jpg, .jpeg, .mp3, .mpeg, .mpp, .msg, .odg, .odp, .ods, .odt, .one, .pdf, .png, .ppt, .pptx, .rtf, .tif, .tiff, .txt, .vsd, .vsdx, .xls, .xlsx og .xml.
En fil må maksimalt fylde 100 MB.
Du skal være opmærksom på, at det ikke er muligt at tilføje film- eller lydfiler via klageportalen. Hvis du alligevel har brug for at dele film- eller lydfiler i forbindelse med behandling af din klage, kan du kontakte og bede om at få adgang til at dele filer via Filkassen. Skriv gerne dit klagenummer og adgang til Filkassen i emnefeltet.