I Nævnenes Hus er vi samlet 18 forskellige nævn. Medarbejderne i Infocentret servicerer alle nævn, klageinstanser og styrelser.
Når du ringer til os, kommer du derfor til at tale med en medarbejder fra Infocentret og ikke en sagsbehandler fra det nævn, hvor klagen behandles.
Infocentret kan dog besvare mange generelle spørgsmål.
Vi kan dog ikke svare på om du har en god klagesag eller ej på telefonen, eller give dig juridisk vejledning
Telefon: 72 40 56 00
Telefontider:
Mandag - torsdag 9.00 - 15.00
Fredag 09.00-12.00
Obs- Telefonen lukker kl. 14.00 tirsdag d. 8.oktober 2024
Klageportalen
Under de enkelte nævn kan du finde oplysninger og vejledning til klageprocessen .
Bemærk: Er din klage oprettet via klageportalen skal du anvende knappen "Skriv besked" eller "Tilføj dokument" i klageportalen , som er en direkte adgang til at nævnet/sagsbehandleren, der behandler din klage.
Har du problemer med at logge ind, se nogle dokumenter eller andre tekniske udfordringer, beder vi dig skrive en mail, gerne med skærmprint af fejlen og hele din skærm, til klageportalen@naevneneshus.dk
Du skal ikke sende dokumenter eller oplysninger til din sag til denne mail.
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
Man - Fre 10.00 - 15.00
Søg aktindsigt i sager eller dokumenter via borger.dk
Du kan som alternativ sende din anmodning til aktindsigt@naevneneshus.dk
Har du en klage i klageportalen, kan du som klager, klagers repræsentant eller indklaget i sagen, logge ind og se og downloade filer.
Presseansvarlig
Michele Offenbach Holm