Kontakt Nævnenes Hus
I Nævnenes Hus er vi samlet 18 forskellige nævn. Medarbejderne i Infocentret servicerer alle nævn, klageinstanser og styrelser.
Når du ringer til os, kommer du derfor til at tale med en medarbejder fra Infocentret og ikke en sagsbehandler fra det nævn, hvor klagen behandles.
Infocentret kan dog besvare mange generelle spørgsmål.
- Du kan få bekræftet om vi har modtaget din klage, din e-mail eller om dit brev er kommet frem til os.
- Vi kan kort vejlede dig i hvordan du opretter en klage hos os
- Vi kan oplyse om der er kommet en sagsbehandler på din sag, give en status på sagen eller oplyse hvordan du søger aktindsigt.
- Vi kan dog ikke svare på om du har en god klagesag eller ej på telefonen, eller give dig juridisk vejledning
Telefon: 72 40 56 00
Telefontider:
Mandag - torsdag 9.00 - 15.00
Fredag 09.00-12.00
Sommerferie i Nævnenes hus
Nævnenes Hus holder sommerferielukket i uge 29 og 30.
Vi besvarer opkald i tidsrummet kl. 9.00 - 12.00 alle dage i uge 29, 30 og 31.
Det vil dog ikke være muligt at komme i kontakt med en sagsbehandler.
Klageportalen
Under de enkelte nævn kan du finde oplysninger og vejledning til klageprocessen .
Bemærk: Er din klage oprettet via klageportalen skal du anvende knappen "Skriv besked" eller "Tilføj dokument" i klageportalen , som er en direkte adgang til at nævnet/sagsbehandleren, der behandler din klage.
Klageportalssupport:
Har du problemer med at logge ind, se nogle dokumenter eller andre tekniske udfordringer, beder vi dig skrive en mail, gerne med skærmprint af fejlen og hele din skærm, til
Du skal ikke sende dokumenter eller oplysninger til din sag til denne mail.
Læs mere om klageportalen for Nævnenes Hus her