Nævnenes Hus' callcenter holder lukket den 23. december 2019.
Det Psykiatriske Patientklagenævn har et stærkt og vedholdende fokus på de psykiatriske patienters retssikkerhed. Nu ændrer vi på arbejdsmodellen i Det Psykiatriske Patientklagenævn, så der nu kan for ...
Fra den 21. august 2019 kommunikerer Planklagenævnet ikke længere med klager, repræsentanter og førsteinstanser via Digital Post, men alene via klageportalen.
Fra den 21. august 2019 kommunikerer Miljø- og Fødevareklagenævnet ikke længere med klager, repræsentanter og førsteinstanser via Digital Post, men alene via klageportalen.
Det første nyhedsbrev om klageportalen er klar.
Der er aktuelt 15 verserende sager i Ankenævnet for Søfartsforhold, som endnu ikke er afgjort. Det er naturligvis langt fra tilfredsstillende. Nævnenes Hus har derfor iværksat en særlig indsats, hvor ...
Parterne bag aftalen om Finansloven for 2019 har i foråret 2019 truffet beslutning om, at Nævnenes Hus skal tilføres i alt 42 mio. kr. i perioden 2019 – 2022 til at afvikle en beholdning på 1.921 sage ...
I det første halvår af 2019 har Byfornyelsesnævnene ikke truffet helt så mange afgørelser som forventet. Det skyldes, at der har været udfordringer med udpegning af nævnene.
For at vi kan fortsætte med at udvikle på vores kvalitet, effektivitet og service, har vi inviteret omverdenen ind. Det er vigtigt, at vi kan se os selv udefra og få input fra direkte brugere og inter ...