Nævnet behandler klager over offentlige myndigheders overtrædelser af reglerne om EU-udbud af offentlige bygge- og anlægsarbejder, indkøb af varer og tjenesteydelser mv. samt klager over offentlige myndigheders overtrædelser af tilbudsloven.
Spørgsmål om, hvorvidt der er klaget over et afholdt udbud m.v., skal indsendes pr. mail. Besvarelse heraf vil som udgangspunkt ske samme dag efter kl. 13.00.
Nævnet kan oplyse, at der vil blive besvaret henvendelser om evt. indkomne klager fredag den 27. december og mandag den 30. december 2024. Henvendelse skal ske skriftligt til klfu@naevneneshus.dk. Imellem jul og nytår kan I forvente at få svar imellem kl. 10.00 og 12.00 disse dage
Gå til klagevejledning og start din klage
Her kan du finde oplysninger om klagenævnets medlemmer og nævnet generelt.
Her kan du finde information om sagsbehandlingstiderne i Klagenævnet for Udbud.
Her kan du finde kendelser og afgørelser fra Klagenævnet for Udbud.
Her kan du finde en oversigt over de væsentligste regler, klagenævnets høringssvar og relevante artikler.
Her finder du årsberetninger og praksisoversigt fra Klagenævnet for Udbud.
Annual reports from the Complaints Board for Public Procurement available in English and French.
Her finder førsteinstanserne information om, hvordan en klage over en afgørelse om aktindsigt skal håndteres.
Her finder du kontaktoplysninger til Klagenævnet for Udbud.