Hvis du vil ringe til os
Når du ringer til Nævnenes Hus, kommer du til at tale med en medarbejder fra vores Infocenter og som udgangspunkt ikke en juridisk sagsbehandler.
Infocentret kan besvare mange generelle spørgsmål.
Vi kan ikke give dig juridisk vejledning og kan således heller ikke svare på, om du har en god sag eller ej. Har du brug for juridisk vejledning kan du kontakte den Gratis Retshjælp, eller ved klager med beløb over 100.000 kroner, Advokatvagten.
Telefon: 72 40 56 00
Telefontider:
Mandag - torsdag 9.00-15.00
Fredag 9.00-12.00
Hvis du vil skrive til os
Vi bestræber os på at besvare skriftlige henvendelser hurtigst muligt og som udgangspunkt inden for 5 arbejdsdage. Der kan opleves længere svartider i forbindelse med ferieperioder. Du har følgende muligheder for at kontakte os skriftligt:
Via klageportalen
Er din klage oprettet via klageportalen skal du anvende knappen "Skriv besked" eller "Tilføj dokument" i klageportalen, som er en direkte adgang til sekretariatet, der behandler din klage.
Via mail
Er din klage ikke oprettet via klageportalen, kan du kontakte os via mail. Under de enkelte nævn kan du finde mailoplysninger til de enkelte nævns sekretariater. Du kan også skrive til os via nh@naevneneshus.dk.
Husk at oplyse dit sagsnummer, hvis din henvendelse vedrører en igangværende sag.
Vær opmærksom på, at hvis du sender personfølsomme oplysninger, skal det gøres via sikker mail. Er din mail ikke sikker, kan du sende en sikker mail fra din digitale postkasse (eks. via borger.dk).
Teknisk klageportalssupport:
Har du tekniske udfordringer med klageportalen, beder vi dig sende en mail, gerne med skærmprint af fejlen og hele din skærm, til klageportalen@naevneneshus.dk
Du kan ikke sende dokumenter eller oplysninger til din sag til denne mail.
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
Man - Fre 10.00 - 15.00
Søg aktindsigt i sager eller dokumenter via borger.dk
Alternativt kan du sende din anmodning til aktindsigt@naevneneshus.dk
Presseansvarlig
Michele Offenbach Holm