• Gå til indhold
  • Skift cookie indstillinger
Gå til forsiden
  • Kontakt
  • Webinarer
  • Nævnsoversigt
  • Afgørelsesportaler
  • Nævnsoversigt
  • Afgørelsesportaler
  • Kontakt
  • Webinarer
  1. Forside
  2. Kontakt

Kontakt Nævnenes Hus

Hvis du vil ringe til os

Når du ringer til Nævnenes Hus, kommer du til at tale med en medarbejder fra vores Infocenter og som udgangspunkt ikke en juridisk sagsbehandler.

Infocentret kan besvare mange generelle spørgsmål.

  • Du kan få bekræftet om vi har modtaget din klage, din e-mail eller om dit brev er kommet frem til os.
  • Vi kan kort vejlede dig i hvordan du opretter en klage
  • Vi kan oplyse om der er kommet en sagsbehandler på din sag, give en status på sagen eller oplyse dig om klageprocessen

Vi kan ikke give dig juridisk vejledning og kan således heller ikke svare på, om du har en god sag eller ej. Har du brug for juridisk vejledning kan du kontakte den Gratis Retshjælp, eller ved klager med beløb over 100.000 kroner, Advokatvagten.

Telefon: 72 40 56 00 

Telefontider:
Mandag - torsdag 9.00-15.00 
Fredag​​ 9.00-12.00 

Kristi himmelfartsdag
Torsdag den 29. maj: lukket
Fredag den 30. maj: lukket

Grundlovsdag
Torsdag den 5. juni: lukket

Pinse
Mandag den 9. juni: lukket

Når du ringer til Nævnenes Hus (1:36)

Venligst tillad marketing cookies for at se dette indhold

Opdatér samtykke

Hvis du vil skrive til os

Vi bestræber os på at besvare skriftlige henvendelser hurtigst muligt og som udgangspunkt inden for 5 arbejdsdage. Der kan opleves længere svartider i forbindelse med ferieperioder. Du har følgende muligheder for at kontakte os skriftligt:

Via klageportalen

Er din klage oprettet via klageportalen skal du anvende knappen "Skriv besked" eller "Tilføj dokument" i  klageportalen, som er en direkte adgang til sekretariatet, der behandler din klage.

Via mail

Er din klage ikke oprettet via klageportalen, kan du kontakte os via mail. Under de enkelte nævn kan du finde mailoplysninger til de enkelte nævns sekretariater. Du kan også skrive til os via nh@naevneneshus.dk.

Husk at oplyse dit sagsnummer, hvis din henvendelse vedrører en igangværende sag.

Vær opmærksom på, at hvis du sender personfølsomme oplysninger, skal det gøres via sikker mail. Er din mail ikke sikker, kan du sende en sikker mail fra din digitale postkasse (eks. via borger.dk).

Teknisk klageportalssupport:

Har du tekniske udfordringer med klageportalen, beder vi dig sende en mail, gerne med skærmprint af fejlen og hele din skærm, til klageportalen@naevneneshus.dk

Du kan ikke sende dokumenter eller oplysninger til din sag til denne mail.

Læs mere om klageportalen for Nævnenes Hus her

Nævnenes Hus

Toldboden 2
8800 Viborg

nh@naevneneshus.dk

EAN: 5798000026070
CVR: 37795526

Reception

Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg

Man - Fre 10.00 - 15.00

Aktindsigt

Søg aktindsigt i sager eller dokumenter via borger.dk

Alternativt kan du sende din anmodning til aktindsigt@naevneneshus.dk

Send sikker post

Her kan du finde en vejledning til at sende sikker post via Digital Post.

Presse

Presseansvarlig
Michele Offenbach Holm

presse@naevneneshus.dk

Kontakt

Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
+45 72405600
nh@naevneneshus.dk  
EAN: 5798000026070
CVR: 37795526

Åbningstider

Reception
Man - Fre 10.00 - 15.00

Telefontider
Man - Tors 9.00 - 15.00
Fre 9.00-12.00

Links

  • Nævnsoversigt
  • Karriere
  • Informationer
  • Tilgængelighedserklæring
  • Whistleblowerordning
  • Cookies
  • Privatlivspolitik
  • Nævnenes Hus' energiforbrug og energimærke

Følg os

Eksternt link til Nævnenes Hus LinkedIn profil