Du kommunikerer med Mæglingsteamet for Forbrugerklager og Forbrugerklagenævenet via klageportalen for Nævnenes Hus. Du skal være opmærksom på, at du ikke kan få telefonisk kontakt til en sagsbehandler gennem infocenteret
Når du skriver til os, kan du enten benytte ”Skriv besked” eller ”Tilføj dokument”. Det kan fx være et Word-dokument, hvor du skriver dine spørgsmål eller kommentarer.
Klik her for at se, hvordan vi behandler dine personoplysninger
Bemærk at du ikke kan tilføje dokumenter til din klage, hvis den er afsluttet. Det er fortsat muligt at benytte ”Skriv Besked”, når klagen er afsluttet.
I klageportalen kan du hurtigt tjekke status på din sag, finde sagens dokumenter og se, om der er noget, du skal forholde dig til.
Du kan ikke få konkret juridisk rådgivning.
Benyt funktionen ”Skriv Besked” eller "Tilføj dokument" i klageportalen for at give sagsrelevant information til sagsbehandler.
Det er dog også muligt at skrive en mail til mff@naevneneshus.dk for kontakt til Mæglingsteamet for Forbrugerklager og til mail fkn@naevneneshus.dk for kontakt til Forbrugerklagenævnet.
OBS! Vi gør opmærksom på, at der ikke kan tilføjes oplysninger, dokumenter eller bilag til klagen ved at sende dem via mail.
Det er ikke muligt at ringe til din sagsbehandler.
Hvis du har brug for teknisk support til klageportalen, og hvis du ikke har kunnet finde svar på vores side for ofte stillede spørgsmål til klageportalen, kan du skrive en e-mail til klageportalen@naevneneshus.dk
Sagsdokumenter i din sag er tilgængelige på klageportalen.
Du har mulighed for at anmode om aktindsigt via borger.dk
Du kan også anmode om aktindsigt ved at skrive en e-mail til aktindsigt@naevneneshus.dk
Tlf. 72 40 56 00
Man - tors 9.00 - 15.00
Fre 9.00-12.00
Presseansvarlig
Michele Offenbach Holm