Kontakt os

Kontakt Center for Klageløsning og Forbrugerklagenævnet

Sådan kontakter du os

Du kan kun kommunikere med Center for Klageløsning og Forbrugerklagenævenet via klageportalen for Nævnenes Hus.

Når du skriver til os, skal du tilføje et dokument på din klagesag i klageportalen. Det kan f.eks. være et Word-dokument, hvor du skriver dine spørgsmål eller kommentarer.

I klageportalen kan du også hurtigt tjekke status på din sag, finde sagens dokumenter og se, om der er noget, du skal forholde dig til.

Du kan ikke få konkret juridisk rådgivning.

Har du brug for hjælp til klageportalen?

Har du behov for teknisk hjælp til klageportalen, kan du finde svar på ofte stillede spørgsmål vedrørende brug af klageportalen her . Du kan også sende en mail til .

Ønsker du at søge aktindsigt?

Ønsker du at søge aktindsigt i nævnets sager eller dokumenter, kan du sende en anmodning til .

 

Find også hjælp her:

Til forbrugere

Til erhvervsdrivende

Spørgsmål og svar til klageportalen

Sagsbehandlingstider