På klageportalen kan du sende dokumenter ved at benytte funktionen "Tilføj dokumenter".
Når du tilføjer dokumenter, skal du sørge for at give dokumentet et navn, der fortæller, hvad dokumentet indeholder. Eksempelvis ”faktura”, ”e-mails fra den 1. dec. 2019 til 3. feb. 2020” ”billede af byggeriet set fra min ejendom” mv. Det hjælper os med let at overskue sagens dokumenter.

I klageportalen kan du tilføje følgende filtyper: .doc, .docx, .dwg, .eml, .gif, .jpg, .jpeg, .mp3, .mpeg, .mpp, .msg, .odg, .odp, .ods, .odt, .one, .pdf, .png, .ppt, .pptx, .rtf, .tif, .tiff, .txt, .vsd, .vsdx, .xls, .xlsx og .xml.
En fil må maksimalt fylde 100 MB.
Du skal være opmærksom på, at sagsbehandlingen ved Nævnenes Hus, Byggeklageenheden skal ske på skrift, og du kan derfor ikke sende film- eller lydfiler.