Ofte stillede spørgsmål om klageportalen

Klageportalen for Nævnenes Hus er Mæglingsteamet for Forbrugerklager og Forbrugerklagenævnets sagsbehandlingsplatform. 

Det er her, du indsender din klage, tilføjer relevante dokumenter til klagesagen, og det er også her, du kan komme i kontakt med sagsbehandleren.

Mægler.png

Ofte stillede spørgsmål til klageportalen

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål om brug af klageportalen?

Har du tekniske eller systemiske udfordringer med klageportalen, kan du sende en mail til klageportalen@naevneneshus.dk. Medsend gerne skærmbilleder med dine udfordringer.

Har du generelle spørgsmål til brugen af klageportalen, kan du kontakte os på tlf. 72 40 56 00 mandag til torsdag kl. 9-15 og fredage til kl. 12.

Klageportalen 

Al kommunikation til og fra os sker via klageportalen, ligesom du vil kunne følge din klage og se, hvilke dokumenter der er i din klage på klageportalen.

Gå direkte til klageportalen