Kommunikationen med os foregår via klageportalen, hvor du kan tjekke status på din sag, finde dokumenter og se, om der er noget, du skal forholde dig til.
Brug funktionen ”Skriv Besked” eller "Tilføj dokument" i klageportalen for at give sagsrelevant information til sagsbehandleren.
Det er dog også muligt at skrive en mail til mff@naevneneshus.dk for kontakt til Mæglingsteamet for Forbrugerklager og til fkn@naevneneshus.dk for kontakt til Forbrugerklagenævnet. Vær opmærksom på, at der ikke kan tilføjes oplysninger, dokumenter eller bilag til klagen ved at sende dem via mail.
Har du brug for teknisk support til klageportalen, ikke har fundet svar på vores side, kan du sende en mail til klageportalen@naevneneshus.dk
Sagsdokumenter i din sag er tilgængelige på klageportalen.
Du kan anmode om aktindsigt via borger.dk eller ved at sende en mail til aktindsigt@naevneneshus.dk
Tlf. 72 40 56 00
Man - tors 9.00 - 15.00
Fre 9.00-12.00
Vær opmærksom på at du ikke kan få juridisk rådgivning eller tale med en sagsbehandler.
Presseansvarlig
Michele Offenbach Holm