Du kommunikerer med Helbredsnævnet via Digital Post. Klik her for at læse vejledning til Digital Post.
Du skal være opmærksom på, at du ikke kan få telefonisk kontakt til en sagsbehandler gennem infocenteret.
Din henvendelse vil blive videresendt til Helbredsnævnet, som vil have mulighed for at ringe dig op eller besvare din henvendelse skriftligt.
Du kan forvente svar på din henvendelse inden for 5 dage (i forbindelse med ferie og helligdage vil svartiden være længere).
Du kan ikke få konkret juridisk rådgivning og vejledning.
Kommunikation med Helbredsnævnet foregår hovedsageligt gennem Digital Post.
Du kan dog også fremsende dine bemærkninger eller spørgsmål til sagen til hb@naevneneshus.dk
Det er ikke muligt at ringe til din sagsbehandler.
Du har mulighed for at søge om aktindsigt i sager eller dokumenter via borger.dk
Du kan også anmode om aktindsigt ved at skrive en e-mail til aktindsigt@naevneneshus.dk
Tlf. 72 40 56 00
Man - tors 9.00 - 15.00
Fre 9.00-12.00
Presseansvarlig
Michele Offenbach Holm