Du kommunikerer med Nævnenes Hus, Byggeklageenheden via klageportalen for Nævnenes Hus. Du skal være opmærksom på, at du ikke kan få telefonisk kontakt til en sagsbehandler gennem infocenteret.
Din henvendelse vil blive videresendt til Byggeklageenheden, som vil have mulighed for at ringe dig op eller besvare din henvendelse skriftligt.
Hvis du skriver til os via klageportalen, skal du anvende "Skriv besked" (er ikke mulig at benytte så længe klagen er i status Udfyldt og Indsendt) eller ved at tilføje et dokument på din klagesag i klageportalen. Det kan fx være et Word-dokument, hvor du skriver dine spørgsmål eller kommentarer.
Du kan ikke få konkret juridisk rådgivning og vejledning.
Klik her for at se, hvordan vi behandler vi dine personoplysninger
Kommunikation med Byggeklageenheden foregår hovedsageligt gennem klageportalen.
Det er dog også muligt at skrive en mail til byg@naevneneshus.dk
Det er ikke muligt at ringe til din sagsbehandler.
Hvis du har brug for teknisk support til klageportalen, og hvis du ikke har kunnet finde svar på vores side for ofte stillede spørgsmål til klageportalen, kan du skrive en e-mail til
klageportalen@naevneneshus.dk
Du har mulighed for at søge om aktindsigt i sager eller dokumenter via borger.dk
Du kan også anmode om aktindsigt ved at skrive en e-mail til aktindsigt@naevneneshus.dk
Tlf. 72 40 56 00
Man - tors 9.00 - 15.00
Fre 9.00-12.00
Presseansvarlig
Michele Offenbach Holm