Du kommunikerer med Nævnenes Hus, Byggeklageenheden via klageportalen for Nævnenes Hus. Du skal være opmærksom på, at du ikke kan få telefonisk kontakt til en sagsbehandler gennem infocenteret.
Din henvendelse vil blive videresendt til Byggeklageenheden, som vil have mulighed for at ringe dig op eller besvare din henvendelse skriftligt.
Hvis du skriver til os via klageportalen, skal du anvende "Skriv besked" (er ikke mulig at benytte så længe klagen er i status Udfyldt og Indsendt) eller ved at tilføje et dokument på din klagesag i klageportalen. Det kan fx være et Word-dokument, hvor du skriver dine spørgsmål eller kommentarer.
Det er dog også muligt at skrive en mail til byg@naevneneshus.dk
Du kan forvente svar på din henvendelse inden for 5 hverdage (I forbindelse med ferie og helligdage vil svartiden være længere).
Du kan ikke få konkret juridisk rådgivning og vejledning.
Hvis du har brug for teknisk support til klageportalen, og hvis du ikke har kunnet finde svar på vores side for ofte stillede spørgsmål til klageportalen, kan du skrive en e-mail til
klageportalen@naevneneshus.dk
Du har mulighed for at søge om aktindsigt i sager eller dokumenter via borger.dk
Du kan også anmode om aktindsigt ved at skrive en e-mail til aktindsigt@naevneneshus.dk
Tlf. 72 40 56 00
Man - tors 9.00 - 15.00
Fre 9.00-12.00
Presseansvarlig
Michele Offenbach Holm
Alle pressehenvendelser skal fremsendes på skrift til presse@naevneneshus.dk
Du kan derfor ikke blive stillet igennem og tale med den presseansvarlige via. vores Infocenter.